Need help with the MUA from B2B /ex- B2B kedah~~

Hi semua..

untill today, still tak baik2 lagi flu and batuk sye. Harap-harap la akan baik cepat.

Direct to the subject, sebenarnya saya dah buntu nak mencari MUA atau mak andam untuk majlis bertandang belah en.N nanti. Majlis nanti insyaAllah kat sungai petani.
Ya Allah!! susahnya nak mencari MUA kat belah sana. Saya kalau boleh taknak make-up kat kedai and prefer MUA datang makeup kan kat rumah.
Tapi rata-rata yang saya jumpa, semua bridal boutique yang hanya akan make up kat kedai. Tapi saya ada jumpe sorang make-up artis yang willing untuk datang ke rumah.. tapi dia cakap awal2 ,mungkin a bit pricey sebab dia dari alor setar. B2B utara ramai dah kenal kot dengan kak (abg) Ram. Tapi dalam proses enquiries, dia very nice.Cakap pun sopan.
Macam nak booking dia tapi takde ke MUA yang dekat-dekat sungai petani yek?
Really need help sebab kne tempah awal memandang kan majlis saya nanti musim cuti sekolah.

Ada sesiapa yang boleh rekemenkan MUA from sg.petani?


No comments: